Een feestje en een afscheid - Reisverslag uit Deiva Marina, Italië van Fieneke Brouwer - WaarBenJij.nu Een feestje en een afscheid - Reisverslag uit Deiva Marina, Italië van Fieneke Brouwer - WaarBenJij.nu

Een feestje en een afscheid

Door: Fieneke

Blijf op de hoogte en volg Fieneke

10 Juni 2016 | Italië, Deiva Marina

Het is zondag 5 juni. Feest! Slingers in onze voortuin! Jan is jarig. Hoera!

Beetje avonturen in de buurt, iets drinken bij het haventje.

Er worden 3 verjaardagen gevierd, heel gezellig, men weet van geen ophouden!

De laatste camping is in Ghisonaccia. Groot, aan zee en met animatie.

Wij doen aan "zelf -animatie ". We rijden een stukje de bergen op en hebben een geweldig uitzicht over land en zee.

Met de groep in de bus naar Corte. De universiteitsstad van Corsica. Heel gezellig. Vanaf de oude citadel op het hoogste punt is het uitzicht fantastisch.

En dan alweer naar de boot om terug te  varen naar Livorno.

De laatste camping is dezelfde als de eerste.

De cirkel is rond.

3 Weken geleden kennis gemaakt met 38 vreemde mensen, nu afscheid nemen van evenzoveel goede kennissen.

Zoenen en uitzwaaien.

Aankoppelen en alleen verder.

We vinden een  plekje op camping  "Valdeiva " in Deiva Marina. Uitvalsbasis voor een bezoek aan de Chinqueterre.

We staan weer op "eigen benen ".