Wit! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fieneke Brouwer - WaarBenJij.nu Wit! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fieneke Brouwer - WaarBenJij.nu

Wit!

Door: fienekebr

Blijf op de hoogte en volg Fieneke

10 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Wit! Zo zagen de wolken eruit vanuit het vliegtuig.
Wit.Zo zag Nederland eruit toen we op Schiphol naar buiten keken.
Wit! Zo ziet de achtertuin van Jan eruit terwijl ik dit schrijf.
Want ja, we zijn weer thuis!
Gisteren (echt pas gisteren? Het lijkt alweer veel langer geleden!). Maar ja, het was echt pas gisteren dat we in het donker door de hoteltuin naar de receptie liepen. Het uitchecken ging snel en we kregen nog een ontbijtdoos mee voor onderweg. De koffers stonden al klaar en om 5 uur was onze taxi er, precies op tijd.
Terwijl we door het donker naar het vliegveld reden, zagen we overal plassen liggen. Het had zowaar 's nachts geregend!
In Bangkok moesten we 4 uur op ons vliegtuig van Eva-air wachten. Dat is hier geen straf, want het is daar zo groot! Een flink winkelcentrum is er niets bij!
We hebben dus een poosje -dure- winkels bekeken met -dure- merkartikelen.
Nog wat gegeten en toen maar de lucht in. De verzorging onderweg was weer prima en na 12 uur vliegen was het leuk om Maureen te ontmoeten die achter een wijntje op ons zat te wachten.

Vannacht weer "gewoon" in ons eigen bed geslapen en vanmorgen moesten we weer "gewoon" ons eigen ontbijtje klaar maken met "gewoon" pindakaas er op.

Wat was het een geweldige reis.
Nu nog 1 keer:
Wit! Dat is het voetje dat 333Travel bij ons heeft gehaald!
En dat ligt niet aan het feit dat we deze reis bij hen gewonnen hebben.
Maar de wijze waarop zij zo'n reis als deze organiseren!
Meer dan geweldig!
Alles wat geregeld en afgesproken was gebeurde. Alles was op tijd. Alle transfers liepen gesmeerd. Alle hotels waren van top kwaliteit. De maatschappijen waarmee gevlogen werd, de tussenpersonen waarmee in Thailand gewerkt wordt....het kan niet beter!

Dus ga je ooit een tocht maken......wij weten nu wel via wie we dat willen boeken!

333Travel......BEDANKT